FAQ


Часто задаваемые вопросы

Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за адресою:

м Київ, вулиця Льва Толстого 51/102 c понеділка по п'ятницю з 9-00 до 20-00, в суботу - з 9-00 до 15-00 /

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Умови доставки залежать від регіону.
Ми доставляємо товари:

- по Києву;
- по Київській області;
- по Україні.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

Модель;
серійний номер;
гарантійний термін;
дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон "Компанія Апарат".

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушено збереження гарантійних пломб;
- механічні або інші ушкодження, які виникли внаслідокумисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені вексплуатаційних документах;
- було зроблено несанкціонований розтин, ремонт абозмінені внутрішні комунікації і компоненти товару, зміненаконструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'ятівиробу, змінений, стертий або не може бутивстановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступнінесправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові ушкодження, заподіяні клієнтом абоушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношенняабо використання (дія рідини, запиленої, попаданнявсередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- ушкодження в результаті стихійних

Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії.
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Visa / MasterCard». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, на ПІБ якого оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

Так, наш магазин розташований за адресою
м.Київ, вул. Льва Толстого 51/102

Для приватних осіб:

- паспорт.

Для юридичних осіб та СПД:

- довіреність, виписана на пред'явника
- копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто, із запевненням видаткових накладних круглою печаткою підприємства

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за якимись причинами) Вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 2 - 3 днів відправимо Вам новий товар.

Да, вы можете обменять или вернуть товар в течение 14 дней после покупки. Это право гарантирует вам «Закон о защите прав потребителя».

Чтобы использовать эту возможность, пожалуйста убедитесь что:

- товар, не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей, на счётчике телефона не более 5 минут разговоров, программное обеспечение не подвергалось изменениям и т. п.;
- товар полностью укомплектован и не нарушена целостность упаковки;
- сохранены все ярлыки и заводская маркировка.

Если товар не работает, обмен или возврат товара производится только при наличии заключения сервисного центра, авторизованного производителем, о том, что условия эксплуатации не нарушены.

Сервісний відділ працює: c понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00, в суботу - з 9-00 до 15-00. За адресою: м Київ, вулиця Льва Толстого 51/102


More

Доставка по Україні:

Доставка здійснюється на наступний робочий день після підтвердження замовлення менеджером з 10:00 до 18:00.

Спосіб і метод доставки:

БЕЗКОШТОВНО
При замовленні ВІД 2500грн.

самовивіз з магазину на вул. Льва Толстого 51/102 (БЕЗКОШТОВНО)
до станції метро доставка кур'єром
до під'їзду кур'єром
до дверей замовника кур'єром
доставка кур'єром на особистому авто на протязі 2-3 годин
доставка кур'єром на особистому авто протягом 1 години (200грн.)

Доставка по Київській області здійснюється Новою Пошто


Доставка по Україні здійснюється Новою Поштою


Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх населених пунктах на території України. На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

Ви можете оплатити замовлення банківським переказом або за допомогою платіжних карт Visa і MasterCard будь-якого банку.

Зателефонуйте або напишіть нам і ми відправимо Вам рахунок-фактуру по електронній пошті або по факсу.

При отриманні товару ви отримаєте всі необхідні документи:

- гарантійний талон;
- видаткову накладну;

Ви можете скасувати замовлення за телефонами:

(044) 332-23-23
(095) 695-69-05
(096) 430-45-43
(093) 416-20-20

Зараз доступні такі способи оплати:

- готівкова оплата;
- безготівкова оплата
- оплата картами Visa і MasterCard

Реєстрація дозволяє вам:

- переглядати їхню історію замовлень;
- отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції Апарату.

Логіном для входу (т. Е. Полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.

Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, в якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка підміна виключена.

У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з Вами співробітництво: виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр.

Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Ми працюємо за наступним графіком:
- понеділок - п'ятниця: з 9-00 до 20-00;
- субота: з 9-00 до 15-00;

Магазини в г. Киев, ул. Льва Толстого 51/102
- понеділок - п'ятниця: з 9-00 до 20-00;
- субота: з 9-00 до 15-00;

Ми спеціалізований офлайн магазин
Наявність нових моделей товарів
Готові завжди допомогти навіть на відстані
Гнучка система
знижок