Все і одразу: купити годинник для бігу з GPS від Garmin
Аналіз всіх запропонованих моделей годинників для бігу Garmin дозволяє відзначити, що компанія поступово відходить від непохитної фірмовою «однолинейности» і прагне зайняти нішу «кращих» на ринку конкуруючих пристроїв. Не потрібно бути фанатом швейцарського виробника, досить придивитися до оточуючих людей. Якщо раніше на руках домінували смарт-годинник «монополісти» ринку, то сьогодні можна порахувати все більше прихильників годин Garmin, тому купити годинник для бігу з GPS буде розумним рішенням.
Якості лідера
Моделі всіх цінових діапазонів компанії Garmin відрізняються від своїх конкурентів одним і найбільш стабільним GPS навігатором. Система має продуманий інтерфейс і широке покриття (практично весь світ в одному пристрої). Крім того, в годиннику компанії:
- Вбудовані одні з найбільш детальних і точних топографічних карт України, Європи. Опціонально можна встановити великомасштабні карти конкретного регіону, міста, водойми і т.д .;
- Встановлено системи для додаткової фіксації поточного місцезнаходження. Всі годинники для бігу Garmin мають цифровий компас, барометричний альтиметр і барометр;
- Створені всі умови, що їх було можна використовувати як активного електронного асистента для походу, запливу, забігу і т.п. Крім того, Garmin можна легко перетворити в типовий офісний аксесуар (з фірмовою функцією QuickFit).
Чому не перші
Досить неоднозначна, але як показують соціологічні дослідження, правдива причина - це спортивна орієнтація пристроїв. Дійсно, деякі моделі Garmin, наприклад лінійка Fenix 5, 5x, 5s plus, за своєю суттю і функціоналу є звичними смарт-годинами. Але, у зв'язку з тим, що сам виробник переводить їх у клас «годин для бігу» це автоматично звужує коло потенційних покупців.
Висока для України вартість. Знову-таки не завжди об'єктивно. Якщо дивитися на ціну топових моделей Garmin в розрізі середнього доходу населення, то вартість дійсно висока. Але більшість пристроїв інших брендів (Samsung Gear, Apple Watch) знаходяться в тому ж ціновому діапазоні. Тому варто говорити скоріше про низьку маркетингової активності з боку Garmin в нашій країні, що не може не засмучувати.