Сервісний центр Garmin в Києві: наші двері завжди відкриті для клієнтів

Якщо ви думаєте, що покупка якісного брендового гаджета вбереже вас від його поломки, то ми змушені вас розчарувати. Навіть саме перевірене і професійне пристрій може виходити з ладу.

Якщо така проблема з'явилася, сервісний центр Garmin в Києві завжди готовий усунути її. Проведемо попередню діагностику, складемо план робіт і оперативно виправимо ситуацію, якщо це можливо.

Garmin для професіоналів або що може піти не так

Garmin хоч і відноситься до виробників пристроїв професійного типу, але навіть такі гаджети схильні до поломок. Найчастіші - моральний знос деяких деталей і старіння ПО. У цьому випадку важливо вчасно проводити заміну і оновлення програмного забезпечення.

Є поломки іншого типу - механічні. Зокрема, пов'язані з ударами пристроїв, використанням неоригінальних зарядного пристрою, різким виключенням живлення і т.д. В цьому випадку фахівця спочатку важливо оцінити масштаби майбутніх робіт і їх доцільність.

Що ми робимо

В рамках сервісного центру Garmin можливий ремонт і обслуговування гаджетів будь-якої складності. Ми:

  • Оновлюємо ПЗ, налаштовуємо GPS і проводимо інші системні роботи;
  • Замінюємо дисплеї, ремонтуємо сенсори;
  • Виконуємо заміну роз'ємів живлення, мікрофонів та інших складових гаджетів.

Відзначимо, що перед будь-якою роботою проводиться обов'язкова діагностика на актуальний стан пристрою. Вона безкоштовна, але при цьому допомагає зрозуміти, чи доцільний взагалі ремонт (цікаво, але були випадки, коли дешевше було придбати аналогічне б/у пристрій).

Клієнтам з регіонів

У нас є також унікальна можливість - ми приймаємо до ремонту гаджети з усієї України. Для цього вам потрібно відправити пристрій по Новій Пошті і докласти записку з докладним описом проблеми.

Таким же чином ви потім можете забрати відремонтований гаджет з відділення Нової Пошти в своєму місті.

Як бачите, ми дійсно раді всім своїм клієнтам і готові йти на зустріч в будь-якій ситуації. Якщо ви помітили найменший ознака поломки, не чекайте - своєчасне виправлення помилки попередить поломку.

 14.01.2020
 (11 переглядів)
Ми спеціалізований офлайн магазин
Наявність нових моделей товарів
Готові завжди допомогти навіть на відстані
Гнучка система
знижок