Сервісний центр Гармін в Києві або оперативне налагодження обладнання

Будь-яка техніка з часом може вийти з ладу. Це стосується навіть таких гігантів техніки для активного відпочинку, як Garmin. Поломки можуть бути пов'язані з неправильною експлуатацією або зносом комплектуючих.

Благо є сервісний центр Гармін в Києві, де працюють досвідчені майстри, готові прийти на допомогу в будь-який момент. Експерти нашої команди подбають про те, щоб ваша техніка «ожила» і пропрацювала ще довго і без ексцесів.

Поломки пристроїв Garmin

Розглянемо несправності техніки Гармін на прикладі смарт-годин даного бренду.

  • Годинник не вмикається;
  • Девайс НЕ синхронізується з телефоном;
  • Чи не функціонує датчик;
  • Акумулятор не тримає заряд;
  • Не працюють кнопки;
  • Годинники постраждали від вологи.

Заміна дисплеїв, роз'ємів і кнопок - одні з найчастіших послуг, що надаються сервісним центром.

В кожному випадку проводиться ретельна діагностика і визначається складність ремонту. На дослідження проблеми в середньому йде близько 30 хвилин. Після цього майстер інформує замовника про терміни і вартість роботи. Складна операція, на кшталт заміни контролера або мікросхем пристрою триває від двох годин.

На сайті компанії Aparat вказано детальний прайс з описом і вартістю кожного виду ремонту. Відзначимо, що ціни на лагодження та обслуговування ехолотів уточнюйте у менеджера.

Наші переваги

Сервісний центр по ремонту техніки Garmin дає гарантію після закінчення ремонту. Гарантійний термін складає 1 рік. Ремонт здійснюється із застосуванням оригінальних запчастин, так що можете бути впевнені в стабільній роботі девайса.

Переваги наших послуг:

  • швидке з'ясування причини поломки;
  • співпраця виключно з виробником техніки, що означає низьку вартість комплектуючих;
  • наявність великого асортименту запчастин;
  • контроль кожного етапу ремонту;
  • зручне розташування майстерні в Києві;
  • відправка пристрою на діагностику в будь-який куточок України через Нову Пошту.

Щоб відправити девайс, покладіть в посилку все необхідне, напишіть записку із зазначенням проблеми і контактні дані для повернення підпорядкованої техніки.

 29.08.2019
 (4 переглядів)
Ми спеціалізований офлайн магазин
Наявність нових моделей товарів
Готові завжди допомогти навіть на відстані
Гнучка система
знижок