Ремонт навігаторів: коли звертатися в сервісний центр Гармін?

GPS навігатори від Garmin - потужні і функціональні пристрої, популярні серед українських водіїв. Якісна брендовий техніка відмінно справляється зі своїм завданням і пропонує власнику широкий перелік додаткових функцій, включаючи контроль безпеки і голосове управління. Але навіть фірмовий гаджет не застрахований від поломок, які можуть з'явитися самі по собі або з вини власника. Якщо помітили збої в роботі приладу, звертайтеся в сервісний центр Гармін.

Коли бити тривогу?

Давайте перерахуємо основні поломки, властиві як техніці Garmin, так і іншим фірмовим навігаторів.

  • Не включається або вимикається;
  • НЕ заряджається;
  • Екран не реагує на натискання або сенсор не функціонує належним чином;
  • GPS показує неправильні дані;
  • Чи не працює звук.
Як ми вже зазначили вище, будь-яка несправність може бути пов'язана з особливостями конкретної моделі або необережної експлуатацією. Для прикладу візьмемо Неможливо зарядити телефон апарат. Поломка акумулятора і роз'єму - дві найпоширеніші причини проблеми. Якщо в першому випадку проблема виникла безпосередньо з фізичним зносом батареї, то в другому винен людський фактор. Різке висмикування кабелю або неакуратне поводження зарядки можуть пошкодити роз'єм.

Як здати навігатор в ремонт?

При поломці не варто бігти в першу-ліпшу підвальну майстерню: краще здати техніку в перевірене місце з грамотними та кваліфікованими співробітниками, наприклад, в сервісний центр Aparat. Фахівці СЦ проведуть ретельну діагностику пристрої і швидко озвучать діагноз. До речі, майстри використовують для ремонту тільки оригінальні комплектуючі.

Сервісний центр зручно розташований у Києві, але якщо ви з іншого міста - не біда: Відведіть девайс по Новій Пошті. Тільки не забудьте доповнити посилку запискою із зазначенням проблеми і контактними даними для постійного зв'язку з вами. Неважливо, з якої причини зламався навігатор, не тягніть і звертайтеся в сервісний центр, адже чим швидше ви принесете техніку в ремонт, тим оперативніше фахівці з'ясують причину поломки.

 09.12.2019
 (14 переглядів)
Ми спеціалізований офлайн магазин
Наявність нових моделей товарів
Готові завжди допомогти навіть на відстані
Гнучка система
знижок